Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

A bz week

10:37 PM Ellie 0 Comments Category :

What a week!!! camner nak citer pun tak tahu lah........napa? sbb terlalu banyak yg berlaku, hinggakan nak update blog pun tak sempat..

Ahad - lepas masuk kerja jer aku dah d uji dengan audit dalaman, tak tahu nak citer keadaan masa tuh. Well for certain people audit dalaman apa sangatlah d bandingkan dengan audit Sirim ISO, tapi bagi aku tidak, mana2 apa2 audit pun aku kena take it seriously sbb ianya reflek diri aku, kerja aku dan attitude aku. After being interrogated for about 20 minutes, sambil mulut aku dan hati aku tak putus baca2 ayat2 yg patut, Alhamdulillah aku lepas (wpun soalan ala2 laser disk g2...huh). Everything was OK..

Isnin- Yahoo Cuti...tapi pagi2 lagik ke rumah kak Idah, open house rumah dia. Spend a day there with Roza, makanan yg berbagai2...tak larat nak makan dah. Aku plak tak sempat lagik nak transfer few photos so tak leh la nak upload kat cni...later ya kak idah...

Selasa - Kerja as usual, tapi dapat tahu Rabu and Khamis kena attend kursus plak, Kursus KMK..alahai..penat myediakan diri dan fail tak abis lagik kena plak kursus.

Rabu & Khamis - before kursus dapat tahu plak akan terlibat dengan audit perolehan pada 15hb nih plak...uwaa...bulan nih kritikal mana nak siapkan marking assignment, sediakan final test...pantau kehadiran plajar, kena antar markah plajar undergrade ke OUM...huhuk huhuk....Doaku Allah pmudahkan pjalanan idup nih...
Pasal kursus ni aku hanya faham konsep dia jer,tu pun masa blajar dalam induksi, so bila hadiri kursus ni ok sangat sbb KMK ni wpun tedious its process but if dapat d laksanakan d mana2 sektor awam, dpt pertingkatkan mutu, standard kerja, save time and dapat work in a team (yg nih doubtful sbb mana2 kerja pun akan ader yg sleeping partner nih). Cara KMK yg berteraskan research study and solution provider nih adalah one of the concept in Islam...berfikir guna the miracle brain to do research, conduct studies indeed adalah cara yg amat d anjurkan dalam Islam.

Tapi sambil2 bz pun sempatlah ikuti result (match tengok encore) United vs Hammers...won 2-0 thanks to CR7. It was a relief after Everton match...


Tennis - now Paris BNP-Paribas...tak bestnya when Nadal and FedEx withdraw due to injury. so sapa akan menang nanti?? Nalbandian? Tsonga? Blake? will update later

cukuplah kali ni...but b4 i go....United won against Hull city 4-3...defender really dodgy this season!!!

RELATED POSTS

0 comments