Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Frust

3:53 PM Ellie 0 Comments Category :

Sapa yg frust??? sure aku lah sbb ni blog aku...napa aku frust??? Ermmm...disebabkan cinta no 2 ku..apa cinta no 2 ku??? Man United lah... Man United is coming to Malaysia!!! so mestilah aku akan happy bukan frust tetapi nilah yg sebaliknya...

Weekend nih hari sabtu 18 July (12 days shy of my besday)kira perfect besday giftlah nih... United akan menentang pilihan Malaysia d Stadium Bukit Jalil. Akan tetapi hari tuh lah jugak aku ada kelas arghhh!!!! Aku dah cuba reschedule dengan pelajar tapi ermm keadaan memang tak begitu mengizinkan...susah btul tapi aku yg pilih nak mengajar kelas nih sbb aku tak tengok kalendar dan schedule...then bila tengok kalendar aku plak yg gigit jari..kalau ku tahu dari awal lagik aku tak ajar subjek nih dan amik kelas TESL jer...pelajar pun sorang...tapi dah keadaan jadik gini redah jer laaa. Nasib baik aku lum beli tiket, if not bikin susah plak kena jual...


Seingat aku nih adalah visit ke 3 United ke Malaysia..first masa aku d matrics UIA, tapi aku tak g pun..mana reti babe nak g stadium, tak der geng minat bola...then 2nd visit pada tahun 2001. Match nih mmg aku g ngan my brother..awesome!! Kami pegi berdua jer buat kerja gila semata2 nak tengok match..tapi malangnya kami lupa nak off kamera masa benti amik gambar d Jeram Tembesu, so masa sampai d stadium kami sempat amik gambar beberapa snaps sahaja tuh pun d luar stadium..arghh!! Then kat situ nak carik bateri kamera plak tak der, jersey banyak plak.. To make a matter worse keratan billet (tiket) match tuh hilang bersama dengan wallet aku around 2003 kot (lupalah sbb tak nak ingat)so hanya ada lah kenangan mcam gambar kat bawah nih!huhuhu...










Double frust bila kabel telekom plak kena curik untuk yg ke 5 kali rasanya untuk tahun nih!!! Arghhhhh!! malaun mana lah yang tak pernah serik nyusahkan orang so susah nak online, nih pun sib baik kat opis dah boleh guna blogger nih...

So hari sabtu depan nih lepas kelas OUM aku kena trus balik dok depan tv channel 811 kot (harap astro tunjuk live telecast laa..please Astro!!) kul 5.30 layan United lawan Malaysia...nak check Antonio Valencia ok ker tak?? hehehe...

RELATED POSTS

0 comments