Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Tennis...tennis...tennis....

9:44 AM Ellie 0 Comments Category :



Frankly aku tak der benda menarik nak share, so let talk about tennis. Bagi yang mengikuti tennis sure dah tahu sapa yang menang Wimledon title nih, none other than Mr Roger Federer. Congrats Roger, you have shown that you can get up from last year agony, lost both grand slam to Nadal and this year Oz title too..That is the spirit really aspired me as a fan to wake up and get up regardless of hurdles awaiting in my life. Kalau Fedex kalah boleh bounce aku pun leh buat laa....

Walaupun match 2009 tidak dapat menandingi epik perlawanan Fedex dan Rafa final 2008 match kali nih pun akan sentiasa d ingati gak. Pertarungan 4 jam gak, yg really pumping my adrenalin set terakhir tuh...Hail to Andy Roddick!!! U made this match live up to the expectation. Andy adalah antara pemain yang aku minat (berapa banyak daaa...hehehe) aku suka kan gaya dia serve esp bila ace dan very fast tennis. Dia dah bina imej tersendiri, so kalau aku tengok pmain bertopi pakai hitam atau putih shirt aku tahu tuh mmg Andy...mmg itulah imej dia....Tetapi satu lah yg aku tak suka dengar Andy nih dia nih species kureng ajar sket...tak friendly langsung...huhuhu...

So next grand slam will be US open..harap sesangat Nadal akan dapat bermain masa tuh dan challenge Fedex..15th Grand Slam to Roger..whoaa!!! What an achievement!!!
Ermm..actually aku nak komen gak ttg bola esp perpindahan Ronaldo, Real MAD..tapi entahlah tiada mood buat masa sekarang...later lah...

RELATED POSTS

0 comments