Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kolokium

6:42 PM Ellie 0 Comments Category :



Friday dan saturday lepas 14 & 15 Ogos, aku menghadiri kolokium d Kuala Terengganu. Dah lama aku berminat menghadiri seminar, kolokium, bengkel or apa saja yg lain dari apa yang aku biasa buat hari2. So bila OUM called pasal kolokium d terengganu without second thought aku accept because i know the crowd will be different, meet new friends d kalangan tutor esp from Terengganu and Pahang..tapi yang penting ianya majlis ilmu, pertukaran maklumat, perkongsian ilmu yang bukan setakat d berkati dengan kehadiran malaikat2 juga percambahan minda. Dalam hati takut gak nak g tempat crowded nih due to pandemic H1N1 tapi tawakal lah!! nih benda baik bukan g makan angin........


This 2 days nih rasa relax sbb apa yg penting aku dapat tahu latest development in OUM esp the assessment, courses and ending session tuh menarik sebab kitaorang in one faculty ada sesi dialogue dengan prof from OUM so apa saja cadangan, masalah kita orang bincang and propose solutions...so mmg nilah bengkel yang kami tunggu sbb the input and esp masalah depa tahu and do something about it. Usually issues apa pun kita bincang setakat Pengarah d tempat aku jer so bila KL people come nih lagi lah telus and cepat. After nearly 6 years ngajar nih dapat attend kolokium like this aku rasa macam a part of big family...hehehe..feel appreciated!!

Aku rasa kesedaran orang ttg H1N1 nih rasanya lum tahap tinggi lagik...masa aku g Pantai Batu Buruk petang jumaat tuh aku tengok orang ramai gak d pantai..mmg lah dengan angin sepoi2 best dok pantai esp tengok orang main kite tapi rasanya tak der yang pakai mask...ermmm....walaupun d tempat crowded...paling aku nak marah student aku still datang kelas walaupun dapat mc 3 hari suspek H1N1...dah la tak pakai mask....rajin ker apa ke aku pun tak faham...bengkek tul...minta jauh la nauzubillah.. Selalu cuci tangan, pakai mask and jaga makan esp take supplement 4 immune system and drink a lot of water!!!

p/s EPL is back, if time permits i shall write about my team and review their chance (macam pundit plak...kalah Shebby nih!!! hehehe) this season...no ronaldo, no tevez, no worries??? hehehe

RELATED POSTS

0 comments