Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Tirai baru...umur baru...orang baru...

5:04 PM Ellie 4 Comments Category :



Hari nih terasa gatai plak nak tukar tirai baru blog aku nih....surely aspired dari sepupu aku laa (sure dia tersengih tika baca entry nih..harap kaki demo ok doh hehehe). Aku mmg tak reti nak sobet (modify) layout blog so aku buat kadar aku tahu jer..later on aku tambah lah apa yang patut...
dah lama tak nulis nih banyak nak citer..so first nak citer pasal kursus PTK di kuantan... Aku tak pernah anggap stai baru PTK nih negatif, malahan aku suka sbb ianya bukan 100% exam so no memorization and drill.. It is indeed a kind of new experience to me...met new friends...
Bila dah sampai hotel baru dapat tahu aku satu2nya wakil staf pompuan poly aku yg g sana...hahahha...nasib baik aku g tak pasai2 depa yang lain tak g kena bagi surat tunjuk sebab..ermmm... Ok gak kursus jauh dr opis nih dapat tido hotel..hahahahha...macam jakun (darat) jah bunyik..hahahha...asyik2 kursus dalaman jer so tahun nih dapat kluar a bit jauh sket aku rasa okla...pasai result PTK aku tak nak pk sbb aku dah buat terbaik (wpun menembak utk acara 40 soalan objektif hehehe) apapun aku redha...


a view of kuantan city from my room
Then, last month 31 Julai aku sambut harijadi aku yg ke.....hahahhhaa..just macam orang lain aku pun doakan kan yg terbaik untuk hidup aku yang aku pasti apapun yang berlaku adalah ketentuan Allah yang sesuai dengan diri aku dan kemampuanku...


kek besday aku yg aku celebrate with my love one


Lastly, tahniah to my brother and his wife...dengan kehadiran orang baru last Wednesday..14 Syaaban...baby gurl berat 3.5 kilo...namanya dah ada tapi lum finalize...kalau dia kluar 31hb tuh kan bagus kami dapat celebrate besday sesama..hehehe...




gambar exclusive utk tatapan uncle apis..or abe apis...hahahahah...dengan ucapan jgn lupa duit raya utk saya..hehehe
surely si kecik akan memeriahkan lagik raya nih..bertambah dalam list pulak duit raya tahun nih..hahahha...rabak aku rabak!! hahahahha....

RELATED POSTS

4 comments