Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Back to mundane life

3:46 PM Ellie 0 Comments Category : ,


Aku dah mula kerja semula..masuk opis..cam biasa kemalasan..kena pujuk diri driving to office (aku dah mula menci bawak keta...kalau dulu aku suka driving, now no longer..huhuhu)..entah napa tak..trauma makin lama makin teruk pulak aku rasa...kalau boleh nak naik public transport jer g memana...tapi d mesia nih public transportation suck so sah2 kena laa driving...


Actually Jumaat lepas (Syawal 6) aku dah start kerja....tutoring seorang student (out of 4 students) undergraduate TESL..ermm...tahu la korang part time so suka ati korang jer nak datang kelas ker tidak, then bila tak reti nak buat assignment aku gak yg kena extra tenaga ulang explain (sigh) Diorang yg tak datang tuh masih dalam mood raya..Aku dah tak der mood raya, mood aku dah spoilt started raya ke 5 lagik..malas nak komen lebih2 napa..
Life goes on...no more lepak, hang out bergossip citer2 menarik, mengutuk2 mengata2 dengan kengkawan...ermmm...how i wish that the moment will freeze, so that semua orang akan stay sama macam zaman kami terlalu muda dan terlalu miskin tetapi bahagia...(i wish puan sharifah baca ayat nih). Semua kengkawan akan dan dah fly back pun..so aku pun back to me mundane life, marking paper, prepare question, masuk kelas..errr...kena sambung lagi segala yg ditinggalkan sebelum cuti raya ari tuh...perjuangan mmg amat panjang...ups and down...letih tapi kena harung gak...
Banyak yg berlaku before, semasa Ramadhan tapi filter lah mana nak share tapi yg nih sure nak share pasal US Open hehehehe....Congrat to Juan Martin Del Potro..
It was a long, exhausted match, 5 set (3-6, 7-6, 4-6, 7-6, 6-2)..memang tak sangka Potro boleh menang sebab FeDex mmg awesome, his fav tournament and kali nih bila FedEx kalah dia cool sahaja.. He has nothing to lose, reclaimed no 1 spot, won French Open for the first, reclaimed Wimbledon title from Nadal, the arrival of twins so he shouldnt look back year 2008 as regret...The failure in 2008 made him stronger and bounce from the dissapointment..what a spirit Roger...i surely have learnt a lot from you...............

picture credit to Agency/kosmo


sesajer jer aku letak gambar Del Potro.. a man to watch in tennis arena...

Hari nih dah start puasa 6, harap dapat tahan cobaan esp bila ramai pulak pihak2 buat makan2 nih...adeii...

RELATED POSTS

0 comments