Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Ramadhan yang bakal pergi....

9:25 AM Ellie 0 Comments Category :


Aku tahu..memang aku tahu sesangat blog aku dah bersawang2...dah 2 minggu tak update, macam2 sebab, banyak benda yang penting yang perlu dibereskan..seribu macam perkara berlaku, malas nak citer semua...kalau nak citer pun nanti2 lah....banyak perkara penting nak buat Ramadhan ni.., esp dah masuk minggu2 terakhir nih..terasa kejap jer....Aku masih terkejar2 untuk khatam Al-Quran, nak abiskan jugak dalam bulan Ramadhan nih...so aku kena stick pada plan if not tak abiss....

Ramadhan tinggai lagik a few days...camner dengan KPI kita?? ialah kita selalu pk tentang SKT, KPI kerja2 ibadah kita sebagai hamba sebenarnya yang penting. Muhasabah diri..muhasabah diri...memang aku kena ingatkan diri aku..esp bila Ramadhan ni kena banyakkan mintak keampunaan ialah Allah buat offer Ramadhan bulan 'maghfirah' so wajib grab opportunity nih..
Dok layan Nasyid fm gak nih....sayunya Ramadhan akan pergi.....

RELATED POSTS

0 comments