Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

2K

4:57 PM Ellie 0 Comments Category :

2K

Kacau, Kritikal

Jiwa boleh jadik kacau saat kritikal myiapkan fail2 yang akan d audit
Jiwa senang jer jadik kacau bila melihat orang lain cool tak kecoh2, terkejar2 siapkan kerja (sbb dia dah siap kot...lagik sekali kacau sbb sah2 aku tak pandai rancang masa
then fikiran jadi kacau...bila pk camner nak sambung belajar if kerja2 pun banyak tertangguh...nak sambung belajar kena rajin.... committed adeii....no wonder lah sampai sekarang tak layak bergelar pelajar semula...

Jiwa tak pasal2 mudah jadik kacau hanya mdengar sesuatu tg tak best bagik aku best bagik orang lain...ermm
Jiwa sah2 akan terlalu kacau memikirkan tentang banyaknya benda yg ingin dicapai tapi tak tercapai2..matter worst bila keadaan, situasi, masa, age tuh dalam zone kritikal

Jiwa dan hati mudah jadik kacau if aku tak luahkan apa yg ku rasa nih sekarang
Jiwa dan hati akan terlalu sarat dengan kekacauan bila aku dah mula membandingkan life, fate and journey of others...loathe this though....

Masa makin kritikal...the clock is ticking!! and aku masih lagik kacau d sini...

kacau2 pun tak der orang tahu dan faham....

ciao....

RELATED POSTS

0 comments