Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Kursus

10:56 PM Ellie 0 Comments Category :


yeah...kursus...kursus...and kursus....tahun ni sahaja aku dah attend 4 kursus....how do i feel? tired, exhausted even though i love the idea of getting new knowledge, meeting new friends..........so kursus kali nih d Kulim...to be exact d Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah, politeknik pertama mengggunakan nama wanita.....hmmm....masa nak pergi tuh terkial-kial gak laa....using public transportation...rasa susah sangat, but upon arrival i was so impressed with the building...besarlah jika d bandingkan dengan poli aku nih!!! So check in lah kat guesthouse ala2 hostel kat sana...memandangkan nilah langkah jimat-cermat gov....tak sempat nak merasa lah kehebatan Cinta Sayang Hotel Sg Petani yg sepatutnya d adakan kursus ni.....huk..huk....gambar yg korang tengok tuh adalah bilik aku....





arrr......pasal kursus..well it is called Kursus Pengurusan Aset Kerajaan...serious bunyiknya..memang!!!!! it is not easy to deal with gov's asset....sakit pala gak lah dok pk pasal aset esp takut sesangat dengan audit ISO or Audit Negara...sigh!!!! so selepas 3 hari bertungkus lumus dengan case study, presentation and serious discussion so berjaya lah harungi semuanya..the outcome??? it is absolutely hard to handle asset and it is a task should be shared!! if aku jer d jabatan aku nak buat....baik aku jadi pegawai aset 100% dan tinggalkan donia pngajaran aku!! tapi hakikatnya aku tak sanggup!!! bila g kursus ni aku rasa baik lah aku jadi cikgu jer, aku hargai dan sayang jawatan aku nih...dan tak akn fancy kerja2 administration!!! hehehehe

so dah seminggu tinggalkan office.......time to work and work!!!!

RELATED POSTS

0 comments