Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Happy Birthday

12:01 AM Ellie 0 Comments Category :


Happy Birthday to me......yang ke berapa???? sigh!!! hehehe...tak ler tua tapi matang..hehehe. Sempena ngan besday aku yg ke......hehehe aku mintak aku akan lebih wiser, lebih berilmu duniawi dan ukhurawi dan d kurniakan umur yg panjang utk lebihkan amal dan trus idup to get what i plan and want...harapnya Allah pmudah kan......lagi satu...aku harap aku akan lebih sabar!

Yummy tak kek aku tuh??? kek aku beli senirik, tak der sapa nak bagi, aku beli aku jamu family aku makan...mmmm...depa tak ingat pun besday aku....hadiah jangan citer lah mmg tak dapat...sob..sob...tiap2 tahun aku beli senirik hadiah utk diri ku and best frend aku belikan...Tahun lepas aku hadiah kan diri senirik ngan perfume....Tahun ni hadiah aku teramat kecil tapi bernilai??? apa dia?? bulan 12 baru dapat bagitahu...hehehe.......

d kesempatan nih aku nak ucapkan thousand thanks to greatest frends around me yg sudi belanja aku makan on my birthday....buat kak idah and Roza....thank u 4 being my friends and thank u 4 being there when i need you.......also to friends d kejauhan yg tak pernah lupa besday aku...and thank you for doa korang...buat Su (thanks 4 e-mail wish), Zura (dari australia antar sms...thanks), Ain (tq 4 doa2 & kata2 semangat yg nun jauh d UK), kakak and fatma.... No words to say how much u all mean to me..........thanks 4 accepting me, 4 your understanding and perseverance.....





RELATED POSTS

0 comments