Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Take a break

8:40 PM Ellie 0 Comments Category :






Demi Cinta by Kerispatih

Maaf ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia-siakan hidupku
Dan ku bawa kau seperti diriku


Walau hati ini terus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi kulakukan semua demi cinta


Akhirnya juga harus ku relakan
Kehilangan cinta sejatiku
Segalanya tlah kuberikan
Juga semua kekuranganku


Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan ku terima semua demi cinta

Jujur aku tak kuasa
Saat terakhir ku genggam tanganmu
Namun yang pasti terjadi
Kita mungkin tak bersama lagi
Bila nanti esok hari
Kutemukan dirimu bahagia

Ijinkan aku titipkan kisah cinta kita selamanya

Aku post lagu ni d sini sbb mmg aku minat giler kat lagu nih...especially liriknya..

dalam relationship kadang2 kita terpaksa lepaskan orang yang kita sayang sbb kan kasihkan or sayang kita pada dia...dalam lagu tuh ternyata dia tak mampu membahagiakan pasangannya so lebih baik lepaskan sahaja supaya org kita sayang tuh dapat cari kebahagiaan dengan org lain (sedihkan!!) As long as orang yg kita sayang tuh happy.......

Layan jer lah lagu nih...adakah ianya ada kena mengena dengan aku?? hehehe....aku senirik pun tak boleh jawap...huhuhu....

Video clip tuh bukan Keris Patih pun (suara jer) plakon indon mana tah tuh... tapi layan lah lagu tuh....

RELATED POSTS

0 comments