Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

I need a break!!!!

5:22 PM Ellie 0 Comments Category :

Sebenarnya aku dok pk-pk apa nak kata pasai this entry...banyak benda linger and wrestle in my mind tapi tak tahu camner nak tulis dan apa nak kata...pelikkan?? hehehe....mmg tak pelik sebab from last week i was not myself, adalah beberapa perkara that bothering me tapi buat apa korang nak tahu...because it does not make a different. Ermmm, so rasa nak tulis pasai break...biasalah if pkerja amik cuti kan...tapi aku ini lah buat pertama kali untuk tahun ni aku apply cuti (cuti rehat khas 7 hari), so Ahad dan Isnin nih aku cuti...2 hari jek?? minggu depan 2 hari dululah, nanti raya aidil adha aku akan amik lagi, kena abiskan 7 hari tuh....bukannya aku kejar golden handshake pun..Lagipun memang start dari early nov aku stress dengan kerja...kalau kerja aku tak perlah memang padan ngan muka aku if aku tak buat or procrastinate...nih tidak buat kerja orang...wow! Kadang2 aku pk aku nih superwoman jadik saviour utk jabatan dan tahu segalanya.....tu pun ada gak malaun yg dengki ngan aku...sigh!!!

Letih...mmg aku capek, nih cuti pun korang ingat aku relax kaa?? Nope!!! Aku ader satu kotak assignment kena marking and 8 bundles Final test pelajar dalam keta.....aku kena setelkan so that my preparation for my crazy European Escapade xder lah delay.....

before i sign off, I should say this...Silence is Golden!!! ini rasanya ikrar or policy aku lepas nih.....
either good, bad or horrendous!!

RELATED POSTS

0 comments